fbpx

Marketingsrådgiver og specialist i strategisk marketing til små og mellemstore virksomheder

Som freelance marketingspecialist og erfaren marketingsrådgiver, tilbyder jeg virksomheder en skræddersyet vækst- og markedsføringsstrategi, samt praktisk hjælp til implementering af et skalerbart marketing set-up.

Marketings-
rådgiver
og specialist i stra-
tegisk marketing til små og mellemstore virksomheder

Som freelance marketing-
konsulent og erfaren marketings-
rådgiver, tilbyder jeg virksomheder en skræddersyet vækst- og markedsføringsstrategi, samt praktisk hjælp til implementering af et skalerbart marketing set-up.

Sammen kan vi løfte din virksomhed til nye højder.

Du er landet her, fordi du søger en marketingsrådgiver, der kan hjælpe din virksomhed med at skalere

Du ved, at de markedføringsstrategier, der bragte jer til jeres nuværende succes, givetvis ikke er de samme, som dem der skal sikre jer succes fremadrettet.

Jeres markedsføringsstrategi skal systematiseres, så I kan planlægge længere frem i tiden – og med større vished om det økonomiske udfald af jeres indsats. I har brug for en gennemtænkt markedsføringsstrategi og vækststrategi, der forudsigeligt bringer nye kunder ind, samtidig med at jeres marketing set-up kan skalere sammen med jer.

Du er derfor på udkig efter en erfaren marketingrådgiver, der kender best practice og har prøvet hele processen fra A-Z mange gange før. En der kan hjælpe jer med at definere og implementere et marketing set-up, som kan skalere jeres forretning.

Den marketingrådgiver er mig.

Du er landet her, fordi du søger en marketings-
rådgiver, der kan hjælpe din virksomhed med at skalere

Du ved at de strategier, der bragte jer til jeres nuværende succes, givetvis ikke er de samme som dem der skal sikre jer succes fremadrettet.

Jeres markedsføringstrategi skal systematiseres, så I kan planlægge længere frem i tiden – og med større vished om det økonomiske udfald af jeres indsats. I skal udvikle en gennemtænkt marketingstrategi, der forudsigeligt bringer nye kunder ind, samtidig med at marketing-setuppet kan skalere sammen med jer.

Derfor er du nu på udkig efter en erfaren marketingrådgiver, der kender best practice og har prøvet hele processen fra A-Z mange gange før. En der kan hjælpe jer med at definere og implementere et marketing set-up, som kan skalere jeres forretning.

Den marketingrådgiver er mig.

Sådan hjælper jeg din virksomhed

med at skalere

Kundefokuseret marketing set-up, der giver din virksomhed den markedsposition, den fortjener.

Det kan være en langhåret proces at implementere et strategisk marketing set-up, men ikke hvis I har en erfaren marketingrådgiver ved hånden. Jeg hjælper jer med at stille de rigtige spørgsmål, styre uden om de mest almindelige faldgruber og implementere de nødvendige systemer, der sikrer jeres forretning kontinuerlig vækst.

Jeg rådgiver jer omkring marketingstrategi, samt hvordan strategien som styringsværktøj omsættes til konkrete og målbare handlinger. Min rådgivning har altid fokus på, at marketinginitiativer effektivt skal kunne udføres i en veldreven marketingfunktion og repliceres, så én succes kan blive til 10.

Sådan hjælper jeg din virksomhed med at skalere

Kundefokuseret marketing set-up der giver din virksomhed den markedsposition den fortjener.

Det kan være en langhåret proces at implementere et strategisk marketing-setup, men ikke hvis I har en erfaren marketingrådgiver ved hånden. Jeg hjælper jer med at stille de rigtige spørgsmål, styre uden om de mest almindelige faldgruber og implementere de nødvendige systemer, der sikrer jeres forretning kontinuerlig vækst.

Jeg rådgiver jer omkring marketingstrategi samt, hvordan strategien som styringsværktøj omsættes til konkrete og målbare handlinger. Min rådgivning har altid fokus på, at marketing-
initiativer effektivt skal kunne udføres i en veldreven marketingfunktion og repliceres, så én succes kan blive til 10.

Min ekspertise fordeler sig på 3 områder

Markedsføring på det strategiske niveau

  • Segmentering
  • Personas
  • Kunderejsen
  • Markedsføringsplan

Markedsføring på det praktiske niveau

  • Leadgenerering
  • Kampagneplanlægning
  • Markedsføringsløsninger
  • Målstyringspunkter

Teamet der løfter alle markedsføringstiltag

  • Identificering af kompetencer
  • Stillingsbeskrivelser
  • Kandidatudvælgelse
  • Intelligent valg af samarbejdspartnere

Min ekspertise fordeler sig på 3 områder

Markedsføring på det strategiske niveau

  • Segmentering
  • Personas
  • Kunderejsen
  • Markedsføringsplan

Markedsføring på det praktiske niveau

  • Leadgenerering
  • Kampagneplanlægning
  • Markedsføringsløsninger
  • Målstyringspunkter 

Teamet der løfter alle markedsførings-
tiltag

  • Identificering af kompetencer
  • Stillingsbeskrivelser
  • Kandidatudvælgelse
  • Intelligent valg af samarbejdspartnere

Jeg skaber en rød tråd fra marketingstrategi til praktisk eksekvering

En markedsføringsstrategi ikke er et statisk dokument, men derimod et aktivt styringsværktøj, der jævnligt skal justeres. Gennem et samarbejde med mig får I:

 

  • En skræddersyet markedsføringsstrategi, der skalere din virksomhed 
  • En udførlig opskrift på at implementere strategien
  • En værktøjskasse der strømline marketing i hele virksomheden
  • En ambitiøs markedsføringsplan med målrettet og effektiv budgetfordeling

Jeg skaber en rød tråd fra marketing-
strategi til praktisk
eksekvering

En marketingstrategi ikke er et statisk dokument, men derimod et aktivt styringsværktøj, der jævnligt skal justeres. Gennem et samarbejde med mig får I:

  • En skræddersyet marketing-
    strategi, der skalere jeres virksomhed
  • En udførlig opskrift på implementering af strategien
  • En værktøjskasse der strømliner marketing i hele virksomheden
  • En ambitiøs markedsførings-
    plan med målrettet og effektiv budgetfordeling

En veludført marketingstrategi
er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – markedsføringsstrategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

 

Hvad virksomheder gør, som øger deres succes

  • Definerer sin markedsføringsstrategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markedsføringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som stopper deres succes

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketingtiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres markedsføringsstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

En veludført marketingstrategi

er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – marketingstrategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

Hvad virksomheder gør, som sætter dem op for ubegrænset succes

  • Definerer sin marketingstrategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markedsføringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som sætter en stopper for deres vækst

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketingtiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres marketingstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

En veludført marketingstrategi 
er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – marketing-
strategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

Hvad virksomheder gør, som sætter dem op for ubegrænset succes

  • Definerer sin marketing-
    strategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markeds-
    føringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som sætter en stopper for deres vækst

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketing-
    tiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres marketingstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Her får jeg skabt et indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring markedsføringsstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende markedsføringstiltag. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende markedsføringstiltag og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. 

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketing-
initiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt.

4. I får konkret handlings-
plan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen.
Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Kategorier

 

Rådgivning

Som marketingsrådgiver hjælper jeg din virksomhed med ekspertise i strategisk marketing. Læs her hvordan vores samarbejde fungerer.

 

Blog

På bloggen kan du læse indlæg om markedsføringstrategi, og få inspiration til best practice inden for strategisk marketing, vækststrategi, marketing set-up m.m.

Bag om strategisk marketing

Markedsføringsstrategi og vigtigheden af en handlingsplan for din markedsføring.

 

Ledelsesrådgivning til ambitiøse virksomheder

Her kan du læse om mine ydelser inden for ledelsesrådgivning til virksomheder.

 

Service marketing til tech virksomheder

Her kan du læse om hvorfor service marketing er en god startegi for tech baserede virksomheder.

Kontakt

4237 6775
[email protected]

CVR: 40661808

Allerød