Marketingrådgivning der hjælper tech-virksomheder med at skabe et skalérbart marketing-setup

Jeg systematiserer din virksomheds markedsføring og klæder jer på til at vækste hurtigt og forudsigeligt gennem skræddersyet marketingrådgivning og praktisk hjælp til implementering af et skalérbart marketing-setup.

Marketingrådgivning der hjælper tech-virksomheder med at skabe et skalérbart marketing-setup

Jeg systematiserer din virksomheds markedsføring og klæder jer på til at vækste hurtigt og forudsigeligt gennem skræddersyet marketingrådgivning og praktisk hjælp til implementering af et skalérbart marketing-setup.

Du er landet her, fordi du skal tage din virksomhed fra startup til scaleup

Du ved at de strategier, der bragte jer til jeres nuværende succes, givetvis ikke er de samme som dem der skal sikre jer succes fremadrettet.

Jeres markedsføring skal systematiseres, så I kan planlægge længere frem i tiden – og med større vished om det økonomiske udfald af jeres indsats. I skal udvikle en gennemtænkt marketingstrategi, der forudsigeligt bringer nye kunder ind, samtidig med at marketing-setuppet kan skalere sammen med jer.

Derfor er du nu på udkig efter en erfaren marketingrådgiver, der kender best practice inden for it-branchen og har prøvet hele processen fra A-Z mange gange før. En der kan hjælpe jer med at definere og implementere et marketing-setup, som kan skalere jeres forretning.

Den marketingrådgiver er mig.

Du er landet her, fordi du skal tage din virksomhed fra startup til scaleup

Du ved at de strategier, der bragte jer til jeres nuværende succes, givetvis ikke er de samme som dem der skal sikre jer succes fremadrettet.

Jeres markedsføring skal systematiseres, så I kan planlægge længere frem i tiden – og med større vished om det økonomiske udfald af jeres indsats. I skal udvikle en gennemtænkt marketingstrategi, der forudsigeligt bringer nye kunder ind, samtidig med at marketing-setuppet kan skalere sammen med jer.

Derfor er du nu på udkig efter en erfaren marketingrådgiver, der kender best practice inden for it-branchen og har prøvet hele processen fra A-Z mange gange før. En der kan hjælpe jer med at definere og implementere et marketing-setup, som kan skalere jeres forretning.

Den marketingrådgiver er mig.

Sådan hjælper jeg din virksomhed

med at skalere

Kundefokuseret marketing-setup der giver din virksomhed den markedsposition den fortjener.

Det kan være en langhåret proces at implementere et strategisk marketing-setup, men ikke hvis I har en erfaren marketingrådgiver ved hånden. Jeg hjælper jer med at stille de rigtige spørgsmål, styre uden om de mest almindelige faldgruber og implementere de nødvendige systemer, der sikrer jeres forretning kontinuerlig vækst.

Jeg rådgiver jer omkring marketingstrategi samt, hvordan strategien som styringsværktøj omsættes til konkrete og målbare handlinger. Min rådgivning har altid fokus på, at marketinginitiativer effektivt skal kunne udføres i en veldreven marketingfunktion og repliceres, så én succes kan blive til 10.

Sådan hjælper jeg din virksomhed

med at skalere

Kundefokuseret marketing-setup der giver din virksomhed den markedsposition den fortjener.

Det kan være en langhåret proces at implementere et strategisk marketing-setup, men ikke hvis I har en erfaren marketingrådgiver ved hånden. Jeg hjælper jer med at stille de rigtige spørgsmål, styre uden om de mest almindelige faldgruber og implementere de nødvendige systemer, der sikrer jeres forretning kontinuerlig vækst.

Jeg rådgiver jer omkring marketingstrategi samt, hvordan strategien som styringsværktøj omsættes til konkrete og målbare handlinger. Min rådgivning har altid fokus på, at marketinginitiativer effektivt skal kunne udføres i en veldreven marketingfunktion og repliceres, så én succes kan blive til 10.

Min ekspertise fordeler sig på 3 områder

Markedsføring på det strategiske niveau

  • Segmentering
  • Personas
  • Kunderejsen
  • Markedsføringsplan

Markedsføring på det praktiske niveau

  • Leadgenerering
  • Kampagneplanlægning
  • Markedsføringsløsninger
  • Målepunkter (KPI´er)

Markedsføringsteamet

  • Identificering af kernekompetencer
  • Stillingsbeskrivelser
  • Kandidatudvælgelse
  • Intelligent valg af samarbejdspartnere

Jeg skaber en rød tråd fra marketingstrategi til praktisk eksekvering

En marketingstrategi ikke er et statisk dokument, men derimod et aktivt styringsværktøj, der jævnligtskal justeres. Gennem et samarbejde med mig får I:

  • En skræddersyet marketingstrategi, der løfter jeres virksomhed fra start-up til scale-up
  • En udførlig opskrift på at føre strategien ud i livet, så implementering bliver ukompliceret
  • En værktøjskasse der hjælper jer med at strømline marketing i hele virksomheden
  • En ambitiøs markedsføringsplan med målrettet og effektiv budgetfordeling

Jeg skaber en rød tråd fra marketingstrategi til praktisk eksekvering

En marketingstrategi ikke er et statisk dokument, men derimod et aktivt styringsværktøj, der jævnligtskal justeres. Gennem et samarbejde med mig får I:

  • En skræddersyet marketingstrategi, der løfter jeres virksomhed fra start-up til scale-up
  • En udførlig opskrift på at føre strategien ud i livet, så implementering bliver ukompliceret
  • En værktøjskasse der hjælper jer med at strømline marketing i hele virksomheden
  • En ambitiøs markedsføringsplan med målrettet og effektiv budgetfordeling

En veludført marketingstrategi

er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – marketingstrategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

Hvad virksomheder gør, som sætter dem op for ubegrænset succes

  • Definerer sin marketingstrategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markedsføringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som sætter en stopper for deres vækst

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketingtiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres marketingstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

En veludført marketingstrategi

er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – marketingstrategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

Hvad virksomheder gør, som sætter dem op for ubegrænset succes

  • Definerer sin marketingstrategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markedsføringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som sætter en stopper for deres vækst

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketingtiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres marketingstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

En veludført marketingstrategi

er fundamentet til succesfuld skalering

Derfor bør marketing aldrig blive en eftertanke. Som startup betyder markedsføring alt. Du kan have den bedste teknologiske løsning, men hvis markedet ikke ved, du eksisterer, eller ikke forstår hvordan din teknologi løser deres daglige problemer, så opnår du ikke den succes, du ønsker.

Alligevel ser jeg ofte at mange startups alt for sent – og i alt for lille grad – fokuserer på den helt basale markedsføring af deres virksomhed. Den største årsag til manglende succes er en uklar – eller manglende – marketingstrategi, men der er også andre årsager til at pengene fosser ud af lovende virksomheder:

Hvad virksomheder gør, som sætter dem op for ubegrænset succes

  • Definerer sin marketingstrategi og rammer plet med deres budskab hos de ideelle kunder
  • Afsætter budget til markedsføring og udfører tiltaget helhjertet
  • Holder momentum og analyserer løbende om projektet er en succes, så eventuelle justeringer kan foretages
  • Afstemmer markedsføringsplanen med salgsplanen og salgsindsatser
  • Gør deres markedsføring målbar (med KPI’er der giver mening at måle på og som giver reelle indsigter i performance)

Hvad virksomheder gør, som sætter en stopper for deres vækst

  • Kommunikerer blandede budskaber til markedet, som forvirrer kunderne og taber dem på vej ud af døren
  • Igangsætter initiativer uden en klar timeline, krav eller ressourcer
  • Fortsætter med marketingtiltag der ikke opnår de forventede resultater i stedet for at evaluere og tilpasse
  • Investerer i eksterne marketingservices uden et klart link til deres marketingstrategi
  • Gør i blinde hvad de altid har gjort (også selvom det ikke virker) i stedet for at give plads til nye og stærkere tiltag.
Vil du sikre, at din virksomheds marketing er sat korrekt op til at skalere? Så lad os tage en uforpligtende samtale og undersøge, om I har et uudnyttet potentiale for vækst i jeres markedsføring.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketinginitiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. Typisk tager analysen mellem 1-2 uger. Vælg mellem 4 pakker (afhængig af jeres behov.)

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketinginitiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. Typisk tager analysen mellem 1-2 uger. Vælg mellem 4 pakker (afhængig af jeres behov.)

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Kategorier

Rådgivning

Sådan hjælper jeg din virksomhed, ekspertise
områder, strategisk markedsføring, sådan foregår
vores samarbejde 

Priser

Priser på marketingrådgivning, analyse-pakker,
kick-starer pris, Accelerator pris, Signatur pris,
a-z handlingsplaner. 

Blog

Tips og best practice til god markedsføring

Kontakt

Mobil +45 4237 6775

[email protected]

Allerød