Priser på marketingrådgivning

Ingen virksomhed er ens. Der kan være ligheder, men ingen er identiske. Derfor varierer projektprisen på strategisk marketing også fra virksomhed til virksomhed alt efter behov. For at du kan få en idé om, hvad et samarbejde med mig vil koste, har jeg listet mine vejledende priser nedenfor. Du er velkommen til at kontakte mig for en gratis uforpligtende samtale om din unikke problemstilling.

Fast timepris for rådgivning: kr. 1.400 ekskl. moms pr. time.
Ved kørsel udenfor Hovedstadsområdet afregnes der transportomkostninger efter statens takster tur/retur.

 

Pris på rådgivning baseret på en grundig analyse

Mine anbefalinger gives altid på baggrund af en grundig analyse af din virksomheds situation, ikke på en mavefornemmelse, passerende trends eller en personlig tilknytning til en bestemt metode eller markedsføringskanal. Derfor er en grundig analyse ufravigelig i min marketingrådgivning. Kloge penge kan først bruges, når vi har investeret vores tid i at blive klogere.

 

  • Udforskende møde: GRATIS
  • Opstartsmøde: Faktureres til timepris. Varighed 1-3 timer.
  • Analyse-pakker:
    1. Kick-starter: kr. 6.000 ekskl. moms
    2. Accelerator: kr. 10.000 ekskl. moms.
    3. Signatur: kr. 15.000 ekskl. moms
    4. Skræddersyet: Tilbud fremsendes
  • Tilvalg af A-Z handlingsplan: Fra kr. 25.000 ekskl. moms

Priser på marketingrådgivning

Ingen virksomhed er ens. Der kan være ligheder, men ingen er identiske. Derfor varierer projektprisen på strategisk marketing også fra virksomhed til virksomhed alt efter behov. For at du kan få en idé om, hvad et samarbejde med mig vil koste, har jeg listet mine vejledende priser nedenfor. Du er velkommen til at kontakte mig for en gratis uforpligtende samtale om din unikke problemstilling.

 

Fast timepris for rådgivning: kr. 1.400 ekskl. moms pr. time.
Ved kørsel udenfor Hovedstadsområdet afregnes der transportomkostninger efter statens takster tur/retur.

 

Pris på rådgivning baseret på en grundig analyse

Mine anbefalinger gives altid på baggrund af en grundig analyse af din virksomheds situation, ikke på en mavefornemmelse, passerende trends eller en personlig tilknytning til en bestemt metode eller markedsføringskanal. Derfor er en grundig analyse ufravigelig i min marketingrådgivning. Kloge penge kan først bruges, når vi har investeret vores tid i at blive klogere.

 

  • Udforskende møde: GRATIS
  • Opstartsmøde: Faktureres til timepris. Varighed 1-3 timer.
  • Analyse-pakker:
    • Kick-starter: kr. 6.000 ekskl. moms
    • Accelerator: kr. 10.000 ekskl. moms.
    • Signatur: kr. 15.000 ekskl. moms
    • Skræddersyet: Tilbud fremsendes
  • Tilvalg af A-Z handlingsplan: Fra kr. 25.000 ekskl. moms

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketinginitiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. Typisk tager analysen mellem 1-2 uger. Vælg mellem 4 pakker (afhængig af jeres behov.)

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketinginitiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. Typisk tager analysen mellem 1-2 uger. Vælg mellem 4 pakker (afhængig af jeres behov.)

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Sådan foregår vores samarbejde

1. Vi lærer hinanden at kende

Jeg tilbyder et gratis udforskende møde på ca. 30 minutter, hvor vi kan lære hinanden at kende. Her har I muligheden for at få en bedre fornemmelse af hvem jeg er, og hvordan jeg arbejder – uden at forpligte jer til et samarbejde. Efter endt samtale fremsender jeg et opstartstilbud, hvis dette ønskes. I den indledende samtale indgår der ikke rådgivning.

2. Vi aftaler et opstartsmøde

Jeg kommer ud til et personligt møde (ca. 1-3 timer), hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og nuværende setup. Vi kommer omkring marketingstrategi, udfordringer, forretningsmål, samt nuværende marketinginitiativer. Med afsæt i mødet sender jeg min anbefaling til videre forløb, herunder hvilken analyse der som udgangspunkt vil skabe mest værdi for virksomheden.

3. Jeg laver en analyse med udgangspunkt i jeres behov

Jeg analyserer jeres nuværende marketingaktiviteter og -processer: Hvad I gør godt? Hvilke udfordringer har I? Hvor er der huller? Og hvilke optimeringsmuligheder har I? Analysen sikrer, at I bliver klar til at eksekverer på de indsatsområder, der giver størst ROI på sigt. Typisk tager analysen mellem 1-2 uger. Vælg mellem 4 pakker (afhængig af jeres behov.)

4. I får konkret handlingsplan, der er klar til at implementere

Handlingsplanen består af konkrete opgaver samt tidslinje, så I har en komplet A-Z køreplan. Derudover får I også en oversigt over budget, ressourcer og forudsætninger for implementeringen. Jeg præsenterer handlingsplanen i en in-person/virtuel workshop, hvor I også har mulighed for at stille alle de spørgsmål, I måtte have.

Kategorier

Rådgivning

Sådan hjælper jeg din virksomhed, ekspertise
områder, strategisk markedsføring, sådan foregår
vores samarbejde 

Priser

Priser på marketingrådgivning, analyse-pakker,
kick-starer pris, Accelerator pris, Signatur pris,
a-z handlingsplaner. 

Blog

Tips og best practice til god markedsføring

Kontakt

Mobil +45 4237 6775

[email protected]

Allerød